مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-17سياسي

دستور جلسات کمیسیون های مجلس| بررسی تبعات کرونا در کمیسیون امنیت ملی


بررسی آثار کرونا بر امنیت داخلی و خارجی در کمیسیون امنیت ملی و همچنین حضور وزرای صمت و کار در کمیسیون صنایع برای بررسی مشکلات ناشی از کرونا در نظام تولیدی بخشی از دستور جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روزهای شنبه لغایت چهارشنبه (30 فروردین تا 3 اردیبهشت) اعلام شد.

حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست چهارشنبه 3 اردیبهشت کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، بررسی لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی و اصلاح محدوده سه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی در کمیسیون اقتصادی در روز سه شنبه 2 اردیبهشت و همچنین بررسی آثار و تبعات ویروس کرونا بر امنیت داخلی و خارجی با حضور مسئولین ذی ربط در روز سه شنبه 2 اردیبشهت و در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بخشی از دستور کاراهای هفته آتی وکلای ملت در مجلس است.

بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز شنبه 30 فروردین در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و همچنین بررسی راهکارهای برخورداری کادر پزشکی و پرستاری که در مقابله با کرونا فعالیت می کنند از مزایای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جلسات کمیسیون های مجلس| بررسی تبعات کرونا در کمیسیون امنیت ملی

دستور جلسات کمیسیون های مجلس| بررسی تبعات کرونا در کمیسیون امنیت ملی